simon118

Temat: staw -oczko szwagra
Stawiam na koparkę linową, najlepsza do kopania stawów w podłożu torfowym, gliniastym.
Źródło: forum.oczkowodne.net/viewtopic.php?t=2282



Temat: jaka koparka najlepsza na staw??
wiekszą koparką linową wybierzesz smialo 4- 6 metrow pod poziom wody.ja tez bralem piasek z wody. musisz nabrac wyczucia i wprawy, trzeba uwazac na obsuwajacy sie grunt jesli bedziesz kopal z brzegu. tylko nie wiem czy sie zmiescisz w tej cenie. kolo 100 kosztuje taka kopareczka nobas UB1212 i smialo daje sobie rade do takiej pracy.podobno chwytak jest bardziej wydajny ale nie wiem tego napewno bo ja tylko wlukiem ciagnalem. i jak myslisz o handlu tym piaskiem to...
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=7485


Temat: Koparka linowa, włóka czy chwytak
Od pewnego czasu jestem posiadaczem koparki linowej z włóką, w ubiegłym roku wykopałem dwa stawy, Do puki woda nie zaczęła podchodzić to było wszystko ok, wykopałem 3m głębokości, docelowo w najgłębszych miejscach ma być 5m. Niestety teraz wyciąga się błoto "berbelucha" z przewagą wody. Pojeździłem specjalnie popatrzeć jak to inni kopią w wodzie, i jest to samo. Zastanawiam się teraz czy nie lepiej zamontować chwytak, myślę że będzie wydajniejszy i...
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=7921


Temat: Maszyny Budowlane Portal Francja-Niemcy
...- Roofercranes 10 czesci zapasowe 241 Dumper - break joint 95 Dumper - crawler 24 Dzwig samijezdny 201 dzwig samochodowy 125 elementow betonowych-Urzadzenia do produkcji 35 Excavator - Demolition Excavator / Longfront 20 Fräsen - Baumstumpffräsen 5 Fräsen - Grabenfräsen 54 Fräsen - Mobilfräsen 5 Fräsen - Universalfräsen 9 Gleisbaumaschinen 1 gruszka do betonu 73 kafary 56 koparka kroczaca 35 koparka lancuchowa 1036 koparka linowa 40 koparka przeladunkowa 93 koparka samochodowa 922 koparka-koparka dwustronna 28 koparka-koparka lyzkowa 27 koparki plywajace (poglebiarki) 17 koparko-ladowarka 226 Lader - Hoflader 9 ladowarka gasienicowa 104 ladowarka na kolach 1355 ladowarka teleskopowa 150 ladowarka uniwersalna 152 maszyny wiertnicze-do poglebiania studni 13 maszyny wiertnicze-horyzontalne 14 maszyny wiertnicze-pionowe 86...
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=81


Temat: staw -oczko szwagra
Byłabym wdzięczna za taką informację bo staw wykopany bardzo starannie... widziałam jak kopie linówka, ale czy dałaby radę wyżłobić taką półkę...? Do tego zastanawia mnie już znaczna szerokość stawu, gdzie możliwości wysięgu koparki linowej są ograniczone... K.
Źródło: forum.oczkowodne.net/viewtopic.php?t=2282


Temat: koparka linowa-uprawnienia i wydajnosc
Wiam wszystkich. Mam dylemat gdyz planuje poglebienie stawu araz jego powiekszenie staw ma miec w sumie 0.5 ha i glebokosc 2 -3 metry .Myslalem nad koparka linowa ale nie posiadam zadnych uprawnien .Interesuje mnie jaki kurs powinienem ukonczyc oraz wydajnosc koparki t.j spalanie oraz wydajnosc (ile mi to zajmnie czasu)?.[/b]
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=4067


Temat: duży problem z dużym okiem
Dzięki za podsunięte materiały..jak widzę, budowa oczyszczalni(filtra z napowietrzaniem ) wydaje sie załatwiać problem( w pewnym stopniu,ponieważ nie dojadę koparka linowa do stawu a bardzo chciałbym choć połowę mułu usunać z dna). Do filtra ,duża ilość roślin pływajacych i ocieniających toń i może opanuje moczarkę i choć w pewnym stopniu glony nitkowate.Czy filtr o pojemności około 3m3 bedzie wystarczajacy na 450000 l wody w stawie?? To jest tylko ok. 0.7% obj. wody w stawie.. ale jest za to duzo roślin..Czy nie przesadzam?? Gdybym do odmulenia zastosował pompę strażacką w charakterze...
Źródło: forum.oczkowodne.net/viewtopic.php?t=1070


Temat: pogłębienie stawu naturalnego
Dokładnie tak ak piszesz chodziło o koparkę linową. Co facet to facet! Ja użyłam nazwy wędka ponieważ nasz operator taka nazwą się poslugiwał ale staw wykopał cudnu z wyspą w śród drzwe.
Źródło: forum.budujemydom.pl/index.php?showtopic=4036


Temat: liscie wierzby i brzozy w stawie
melek dzieki za dobre slowo i te stawy z linka...PIEKNE cos jest hipnotyzujacego w oczkach stawach az czlowiek godzinami moze patrzec i relaksowac sie samym widokiem... a teraz do rzeczy,poszukam w okolicach mojej dzialki koparki linowej bo nie jest to sprzet powszechnie widziany,przejade sie na gielde w slomczynie moze jakies firmy sie tam reklamuja to cos sie zalatwi pozdrawiam serdecznie
Źródło: forum.oczkowodne.net/viewtopic.php?t=3837


Temat: Takraf RDK 250
Dzień dobry ! Tak sobie pomyślałem, że zrobię Wam na złość i pokaże to coś również tu.. ;-P Jest to praca o charakterze bardzo relaksacyjnym. Pomysł wpadł mi do głowy w sobotę, a w niedzielę wieczór dźwig jest gotowy.. Geneza jest taka: podobają mi się koparki linowe, ale to jest raczej trudny kawał maszynerii, więc chciałem poszukać czegoś łatwiejszego. Nad Wisłą zobaczyłem dwa ciekawe dźwigi gąsienicowe - potem dzięki stronie www.techstory.ru dowiedziałem się, ze były to Takrafy RDK 250.2. I już wiedziałem co zbudować. Taka oto maszyna do działania wymaga jedynie dwóch lin, więc była dobrym wyborem dla takiego dźwigowego analfabety jak ja. Trochę problematyczne było...
Źródło: kmfl.fora.pl/a/a,1796.html


Temat: Pomogę w stworzeniu dokumentacji, uzyskać pozwolenia, etc.
koparka linowa ? jak pisał kolega wyżej lub do pogłębiania ( czytaj wybierania szlamu ) do kopania nowego stawu takiego do 1000 m³ wystarczy caterpilar ( lub jcb 4cx) jeśli by był większy to juz jakaś obrotówka
Źródło: forum.oczkowodne.net/viewtopic.php?t=2351


Temat: [MOC] Koparka linowa przedsiębierna EO-4111B
Ok, niemniej 4 kropki różnicy to nie jest aż tak dużo. A tu widać, że ta koparka jest sporo większa od tej 148. Przepraszam za offtopic, niemniej koparki linowe to dla mnie dośc interesujący temat ;-)
Źródło: lugpol.pl/forum/viewtopic.php?t=7207


Temat: Jaką koparkę kupic?-do kopania stawu-wybierania z wody piask
moje zdanie jest takie na gąsienicach bo na kołach nie ujedziesz jak bedziesz wykopywał piach z woda zrobi sie napewno błoto i na kołach moze miec koparka duzy problem z poruszaniem a jesli chodzi o samo kopanie to najlepiej koparke linowa takzwana wedka te koparki sa stworzone do kopania stawów
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=1225


Temat: [MOC] Koparka linowa przedsiębierna EO-4111B
...zdjęcia z imprezy, ten już zna ten model, ale dla potomności oraz osób niezorientowanych - publikuję. Najważniejsza rzecz: jesteśmy w kategorii Model Team, a nie Technic, bo tak mi kazał Maciek D. :) A miał wiele do gadania, bo to On jest autorem karoserii. Krótko mówiąc: to, co czarne i hałasuje, jest moje, a to, co czerwone i wygląda ślicznie, jest Jego. A teraz już tekst z karteczki, której zabrakło przy modelu w Kielcach: Koparka linowa przedsiębierna EO-4111B Maciej Drwięga (karoseria) i Maciej Szymański (mechanika) Popularna w latach siedemdziesiątych XX w. koparka gąsienicowa, produkowana w Kowrowskiej Fabryce Koparek w ZSRR (wg starej nomenklatury w latach 1967-68 nazywana E-652B i produkowana również, od kwietnia 1970 r., w Donieckiej Fabryce Koparek). Masa z ramieniem przedsiębiernym: 21,2 t. Pojemność naczynia urabiającego: 0,65...
Źródło: lugpol.pl/forum/viewtopic.php?t=7207


Temat: rdk 200
Ma ktoś jakieś informacje nt. koparki linowej TAKRAF RDK 200? Jakiej produkcji jest to sprzęt? Ile sięgą wgłąb (wody) od poziomu na jakiej stoi maszyna? Pozdrawiam
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=9779


Temat: Jak kopać linówką?
Witam! Właśnie oddziedziczyłem starą niemiecką koparkę linową Wesserhutte W40. Problem jest w tym, że nigdy nie obsługiwałem takiego sprzętu. Czy ktoś ma może instrukcję do tej koparki, lub może podzielić się wiedzą? Uprzejmie proszę o pomoc. Mam kilka zdjęć - mogę przesłać mailem. Uprzejmie proszę o pomoc i informację (adpoczta@poczta.onet.pl) Dziekuję i pozdrawiam
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=805


Temat: Koparka linowa, włóka czy chwytak
Kolego w moiej firmie praktykowaliśmy wuke i chwytak lyżki po 1.5 m/3 .Zaletą włuki jest to ze dalej można rzucic leecz wadą jest to że 1/4 urobku wypada przed wyciągnięciem nad wodę.Zalętą chwytaka jest wydajność wadą ograniczony zasieg praktyka koparka linowa nobas 12 56 waga 40ton.
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=7921


Temat: Jaka koparka w cięzki teren taki jak torf i dotego zalany...
kolego Tomec. nie widziałem żeby linówka pociągneł 8 m spod wody, ja mam koparke linową z 16 m maszt i kopie tylko ok 3.5 m wgłąb, a to z tego powodu ze woda podmywa i obrywa skarpe pod koparką......... sam szukam czegoś żeby głębiej kopac.........
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=1743


Temat: Firmy transportujące maszyny budowlane
panowie chce przywiezc koparke linowa z okolic glogow,nie macie jakiej firmy logistycznej na oku ?
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=678


Temat: Budowa małego stawku
...''googli'' czyli taki owal z wcięciem to planuję ręcznie wykopać go na głębokośc około 30,40 cm i dalej niech koparka go poglębi. Ma to na celu pozbycia się problemu z marnowaniem czasu na objasnienia i późniejsze korygowanie pracy koparki. Tylko problemem jest fakt, przynjamniej na dzień dzisiejszy że woda już jak wspomniałem podchodzi na gł. ok. poł metra i łopatą się nie da kopać po nawet gumiaki nie pomogą. I czy koparka sprosta temu zadaniu bo koparki linowej tzw. wędki raczej nie załatwie. będzie to raczej koparko-spycharka białoruska. czy orientujecie sie na jaką max gł. da radę wykopać dół?
Źródło: forum.oczkowodne.net/viewtopic.php?t=3332


Temat: Koparki do wykopywania wiekszych stawow
...na ktorej powstanie rowniez dom, w formie raczej "dziekiej" z pewnymi walorami "uporzadkowanej" architektury, napewno milo by bylo gdyby w nim sie pojawily ryby, neistety nei ma doplywow zewnetrznych, czyli szacuje iz glebkosc ze wzgledu na zimowe utraty tlenu muis byc wieksza jak 3 m, gleba to prawdopodobnie torf z pokadami nieprzepuszczalnymi czyli gliny. Ze wstepnych ustalen wnioskuje iz koparka Warynski km 251 lub Warynski km 415 a jako koparka linowa byla by najwlasciwsza ( ?? ) Tym bardziej iz nieistnieje mozliwosc wyzbycia sie wody ze stawu. Sugestie co do techniki, zagrozen, innych rozwiazan ( bez wysadzania ; ) prosze kierowac, chetnei podepre sie profesjonalnym wsparciem z gory dziekuje ))
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=3418


Temat: jaka koparka najlepsza na staw??
Koparką linową dasz rade ale trzeba trochę wprawy nabrać przy kopaniu i jest Ok chyba że jeszcze jest opcja normalnej koparki z długim wysięgiem
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=7485


Temat: Co na glony w dużym stawie?
Tak więc, istnieje potrzeba odszlamowania dna, ale czy aż tak radykalnie?? Może udało by się np. mocną pompą z dna odsysać muł. Byłoby trochę strat w drobnej faunie ale część by przetrwała!! Co myślicie o tym?? Również z moczarką będę próbował walczyć przez odebranie jej światła. Masz dojazd do stawu. Jeśli tak to można wynająć koparkę linową. Takią jakiej używa meloracja. TUTAJ znajdziesz jej fotki. Zbierze większą część mułu razem z moczrką. Z drugiej strony muł jest konieczny w stawie. na jego powierzchni odbywa się oczyszczanie wody przez bakterie nitryfikacyjne.
Źródło: forum.oczkowodne.net/viewtopic.php?t=1134


Temat: [MOC] Eksplozja w fabryce amunicji
Wszystko fajne... ale jako że zainteresowania mam kosmiczne to - rakieta mi się nie podoba :/ mogłeś ją ładniejszą zrobić ;) Całość wygląda interesująco jak to takie scenki... ;) Ten ogień (wybuch) mógłby być bardziej wybuchowy... mało go coś... A koparka linowa taka pudełkowa trochę - ale na tym się nie znam więc pewnie taka ma być ;)
Źródło: lugpol.pl/forum/viewtopic.php?t=6572


Temat: Mam naturalne oczkow wodne -joannaj75
:-o hohohhoh to nie bajorko ..... głebokość to 1,50m jak nic I bardzo dobrze, nie trzeba pogłebiać, jak odmulisz to najprawdopodobniej będzie jeszcze głębsze. Odmulić możesz dwoma sposobami. Pierwszy, za pomoca koparki linowej (takie mają melioranci), lub wypompowując wodę i za pomocą "łopatologii stosowanej", wybrać osady. Obie te metody maja wady i zalety. Pierwsza szybsza i droższa, druga męcząca, lecz po robocie jaka satysfakcja z własnoręcznie wykonanej pracy. może teraz wygląda to nie ciekawie ale uważam , że jest tu niezłe pole do popisu.... owszem żęsa wodna spora bo nikt z tym nic nie robił z jakis długi czas może 5...
Źródło: forum.oczkowodne.net/viewtopic.php?t=1110


Temat: instrukcja uzytkownika do koparki linowej typu rdk
witam serdecznie czy ktos moze posiada instrukcje uzytkownika luba jakies informacja na temat koparki linowej typu rdk? z gory dziekuje
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=3306


Temat: Ceny piasku...
Jarewa kupilem koparke linowa od faceta spod glogowa z miejscowosci kolo rudnej,nazwisko Płatek znasz? panowie u nas ceny sa o wiele nizsze ,woj podlaskie
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=1231


Temat: ile za wykopanie stawu??
panowie mam do wykopania staw 0,5 ha, 3metry głęboki czyli wychodziłoby że będzie 15.000m sześciennych ziemi, chcę to kopać koparką linowa km251, czy ktos się orientuje ile brac za metr sześcienny bo musze tą robotę wycenić i tak żeby mi cos z tego zostało , zawsze brałem za godzine ale klijent uparł się i co zrobić??? dodam ze jest tam kurzawka i nachodzi woda ale klijent zobowiązał się wode wypompowywać
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=2401


Temat: pogłębienie stawu naturalnego
Chodzi tu prawdopodobnie o koparkę linową. W której to łyżka (element roboczy) jest poruszany za pomocą lin a nie siłowników hydraulicznych. I tym sposobem operator może zarzucać łyżką jak wędką. I stąd pewnie ta nazwa.
Źródło: forum.budujemydom.pl/index.php?showtopic=4036


Temat: Jak z czesciami do KM-251,oraz wszelkie informacje.
Witam.Jak jest z czesciami do KM-251.Jaka jest dostepnosc i cena.Jak to sie sprawuje podczas pracy.Jak sie tym pracuje,czy ciezko sie tym nauczyc kopac?Ile wazy taka KM-251.Ile kosztuje taka koparka linowa?Prosze o wszelkie informaccjePoniewaz jestem zainteresowany kupnem KM a nic prawie o niej niewiem.Prosze o pomoc.Pozdrawiam.
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=3507


Temat: koparka z przedluzonymi ramieniami
ale fajny rysunek myslalem ze to ktos profesjonalnie zrobil a to teraz ja juz wiem dobry patent tyle ze szkoda tej drugiej koparki ale co mus to mus w wode bedziemy pchac jak cos ,a czy tej koparki linowej nie sciaga do wody?czy tam te liny nie pekaja?czy dal wlasciciel grubsze?fajna sprawa chyba tak bedziemy robic ,dziekuje za patent
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=1644


Temat: [MOC] Eksplozja w fabryce amunicji
Dzień dobry, Taki tam MOC relaksacyjny. Ot, dzień jak codzień w fabryce amunicji. Pracownicy muszą lubić dalekie podróże ;-))) Prezentuje się to mniej więcej tak: w skałkach (drążonych przez koparkę linową.. mhm) ukryte są zbiorniki paliwa. Dalej umieszczone jest ruchome obserwatorium i duży reflektor, oświetlający miejsce pracy koparki (podnoszony, umieszczony na starym tłoku), bądź inne kluczowe elementy fabryki. Wjazdu na teren kompleksu broni mała budka z otwieranymi drzwiczkami. Sama fabryka składa się z dwóch hal. Jest trochę kominów, detali, wieża, przy której montowane są rakiety, trochę drzewek.. I w sumie...
Źródło: lugpol.pl/forum/viewtopic.php?t=6572


Temat: Jak wygląda kopanie z pontonów?
Bardziej interesuje mnie koparka linowa na pontonie z chwytakiem . Podsiębierne faktycznie rzucają i do tego przy łamaniu ramienia ściąga ponton , natomiast
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=7952


Temat: Kupie KM-251.
Witam poszukuje koparki linowej KM-251 moze byc do drobnego remontu.Pozdrawiam.
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=3508


Temat: Zagospodarowanie 600 m2 stawu - natlenianie, cyrkulacja wody
...zachęcająco ale na stronach nie ma cen... Nie wiem jak to będzie kosztowało - pewnie musiałbym użyć ze 3 dyfuzory żeby w kilku miejscach zapewnić natlenienie... To rozwiązanie z pompą to by się zamknęło w kwocie 550 zł myślę... Teren będzie zagospodarowany, ale dopiero po pogłębieniu:) - W tym roku jednak to nie jest możliwe bo w stawie wody jest 2 razy więcej niż na zdjęciach;) Swoją drogą, orientujecie się ile aktualnie godzina koparki linowej kosztuje? Pozdr.
Źródło: forum.oczkowodne.net/viewtopic.php?t=4249


Temat: Takraf RDK 250
Patrząc na gabaryty samego dźwigu bom wydaje się mały, śmiało mógłby być 1,5x albo 2x dłuższy. Podzielam również uwagę Volans'a, że zatrudniać dźwig do pracy przy kupce śmieci to bynajmniej śmieszne, ale w Polsce wszystko jest możliwe... Hmm, "brylastość" maszyny dodaje jej uroku, przypomina mi stare koparki linowe ze żwirowni z moich okolic A to jest plus! Oby tak dalej
Źródło: kmfl.fora.pl/a/a,1796.html


Temat: Waryński k-415
Witam mam taką prośbe do was drodzy koledzy.Ma któryś z was może koparke linową waryński k-415??Bardzo potrzebuje rady pomocy bo kupiłem sobie taką maszyne i nie moogę dojść do ładu z hydrauliką??proszę o pomoc.
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=6326